ISTIKBALVEELGESTELDEVRAGEN

  1. Home
  2. VEELGESTELDEVRAGEN

Veelgesteldevragen

Wij zijn geopend op 2e Kerstdag, 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, Hemelvaartsdag en Koninginnedag. Tijdens het Suikerfeest en Slachtfeest zijn wij gesloten.

Barendrecht:
(Vento Rotterdam BV)
Vrijdag 10.00 – 20.30 uur

Amsterdam:
(Bellezza Wonen BV)
Donderdag 10.00 – 20.30 uur

Den Haag:
(Vento Rottedam BV)
Donderdag 10.00 – 20.30 uur

LET OP!! BARENDRECHT EN AMSTERDAM ZIJN ELKE ZONDAG
GEOPEND TUSSEN 13.00-17.00 UUR.

In principe worden alle bestellingen bezorgd door onze bezorgdienst vanuit het Istikbal distributiecentrum. Het is dan ook niet mogelijk een aankoop direct mee te nemen uit de winkel. Wanneer een product op voorraad is, is het eventueel wel mogelijk dat u uw product ophaalt bij ons distributiecentrum in Rotterdam. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 010-213.36.85 (optie 4).

Wanneer u een bezoek brengt aan één van onze verkoopfilialen staan onze medewerkers natuurlijk altijd voor u klaar. U kunt hier terecht met alle vragen die u heeft over onze producten. Maar natuurlijk is er op onze website ook de mogelijkheid meer informatie te krijgen over onze producten. Wanneer u op een product klikt, verschijnt er een scherm met een vergrote afbeelding van het gekozen product. Onder deze afbeelding vindt u de productinformatie. Heeft u naast deze informatie nog meer vragen over een product dat u op onze website heeft gezien, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010-213 36 85 (optie 2).

Wanneer u een order heeft geplaatst kunt u daar altijd tot de dag van levering nog een order aan toevoegen. Dit doet u door uw bestelling te doen via een van onze winkelfilialen of door contact op te nemen met onze klantenservice: 010-213 36 85 (optie 2) . Het gevolg kan echter wel zijn, dat uw leverdatum wordt opgeschoven.

In onze verkoopfilialen heeft u verschillende mogelijkheden uw aanbetaling af te ronden. Natuurlijk kunt u uw aanbetaling contant doen, of via een pintransactie.

Naast een aanbetaling bieden wij u de mogelijkheid voor flexibel betalingsgemak. De flexibele betalingsmogelijkheden zijn;

– Gespreid betalen
– Uitgesteld betalen (levering goederen vindt plaats nadat betaling is afgerond)

Klik hier voor meer informatie over onze betalingsmogelijkheden.

Onze filialen in Amsterdam en Barendrecht zijn IEDERE ZONDAG geopend tussen 13.00 en 17.00 uur.

Onze winkel in Den Haag is gesloten op zondag.

Bestellingen die u bij ons plaatst, worden altijd bij u thuis bezorgd door onze eigen professionele bezorgdienst vanuit het Istikbal distributiecentrum in Nederland. Wij bezorgen de meubels vanaf € 35,- op afleveradressen in Nederland en de grensstreek met België en Duitsland. Voor verder weg gelegen gebieden in België en Duitsland en voor de Waddeneilanden vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten. Daarnaast vragen wij bij orders onder €1500,- een vergoeding van €90,-.

Wanneer u in één van onze verkoopfilialen een order bij ons plaatst, zijn we genoodzaakt u tenminste 30% van het aankoopbedrag, met een minimum van €50,- , te laten aanbetalen. Uw aanbetaling is bij ons altijd in veilige handen. Bij levering betaalt u het resterende bedrag.

Wanneer u bij ons een aankoop doet, kunt u rekenen op een gemiddelde levertijd van 6 tot 12 weken. Kort voor de leverdatum van uw bestelling bellen wij u om de exacte bezorgdatum af te spreken. Als de datum van levering u later toch niet uitkomt, dan vragen wij u om minimaal 4 werkdagen voor levering contact met ons op te nemen.

Een precieze tijd voor het bezorgen kunnen we helaas niet geven. Door drukte op de weg en onvoorziene omstandigheden is dit lastig te plannen. Wel kunnen we een dagdeel afspreken wanneer we de spullen komen bezorgen. U kunt dan zelf aangeven of u uw spullen in de ochtend (tussen 08:30-13:30) of in de middag (tussen 12:30-17:30) geleverd wilt hebben. Verder kunnen wij ervoor zorgen dat wij u een half uur tot een uur voor levering bellen als u dat op prijs stelt.

In het weekend bezorgen is ook soms mogelijk. Dit kan alleen als er in het weekend gewerkt wordt door onze bezorgers.

Mocht u, zonder ons tijdig (minimaal 4 werkdagen voor levering) in te lichten, op de dag van levering niet thuis zijn, dan dient u bij de eerstvolgende leverdag rekening te houden met €150,- voorrijkosten. Ook wanneer u de afspraak minder dan 4 werkdagen voor bezorging nog wilt verzetten, zijn wij genoodzaakt €150,- voorbereidingskosten te berekenen. Uw meubelen zijn dan immers klaargezet en geladen voor bezorging.

Wanneer u een nieuwe afspraak voor de levering van uw producten wilt maken, kan dit door contact op te nemen met ons bezorginformatienummer: 010-213 36 85.

Naast de bezorging in Nederland en de grensgebieden van Duitsland en België bezorgen wij ook in veel verder gelegen gebieden. Hier wordt wel een extra bijdrage in de bezorgkosten voor gerekend.

Dat kan zeker! Let wel op dat het alleen vooraf kan worden afgesproken, niet meer op de bezorgdag zelf.

Ja, dat kan. Uw ruimte is altijd ons vertrekpunt, of het nu gaat om een kantoor, lobby, hotel, restaurant of zorglocatie. Samen met u bespreken we hoe de ruimten gebruikt gaan worden en door wie. Alle informatie is welkom om ons te kunnen inleven. Vervolgens reiken we ideeën aan, maken we plannen en bedenken we oplossingen voor u. U kunt kiezen uit een zeer breed aanbod met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Projectmatige inrichtingen zijn vrijblijvend en geheel op maat. Neem voor meer informatie contact op met dhr. Enes Gumus op e.gumus@istikbal.nl.

BETALEN IN
TERMIJNEN?

Lees meer
Comfort Card, uw betaalkaart.